måndag 3 oktober 2011

Prague














Prag är definitivt en av dom vackraste städer jag vart i, med dess byggnader, utsikter, kultur och historia kan man inte bli annat än förtrollad. Jag hade det helt underbart och njöt varenda dag. Nu är jag hemma och blev välkomnad med 7 dagars arbete 12 timmar per pass kommer vara lagom sliten igen på Fredag. Uh! Men som sagt så drar vi snart å då får jag vila upp mig på en strand med en fet bucket solsken och kärlek, längtar. Vi har kollat lite på biljetter och det ser ut som att vi åker typ 1 november till 1 Januari med några dagars + el -.

har inte så mycket bilder från mobilen tog mest bilder med min nya system digitalkamera (Jag har ääääntligen fått min lilla bebis, det blev en Canon 1000 D) Ska lägga in lite bilder nån kväll när jag kommer hem dock inte dom närmsta dagarna kommer ju va helt däckad.


From Sweden with love

Big Sock













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar