torsdag 6 oktober 2011

ännu en dag på jobbet men idag känner jag mig glad och pigg kan det bero på att jag har druckit typ 13 koppar kaffe? Hihi anywho idag ringde kelli och hennes syster frågade om jag kunde vara med och spela fotboll ikväll, hur trött jag än är tackar jag aldrig nej till att lira boll så, slutar 19:00 hem snabbt hitta kläder skor och benskydd och iväg snabbt till sumpan och lite whiiihooo tror faktiskt det kommer göra mig piggare :) Ikväll ska Kelli på möte med självaste Melker Andersson som har Grill och F12 gruppen dom ska "förhandla" fram en bra deal, skit kul! Återkommer imorn hur det går på matchen, det är bara korpen men ändå. Imorgon är sista dagen jag jobbar innan ledighet en hel helg åååh va skönt! jobbar 8-20 imorn. På Lördag ska vi gå på Eco mässan på Mûnchen Bryggeriet och sen på kvällen ska vi hem till Zozo och Gabi på pizza kväll jätte mysigt! längtar! Hoppas allt är bra med er i NewYorket!

with love from Sweden
big sock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar