måndag 3 oktober 2011

En blogg för min syster

Nu när lil' sock är i the big apple på äventyr så hänger hon inte med i vår trista vardag. Den här bloggen är direkt dedikerad till min kära syster för att hon ska kunna följa vår tristess & vardag. Men håll i hatten för snart åker big sock & tiffy till varmare breddgrader närmare bestämt Asien och då blir det åka av. Då kan ni andra också följa denna blogg med avund så som jag följer min systers. Jag ska försöka uppdatera med ett inlägg om dagen så du får se var jag sover, vad jag äter och hur jag mår. En sak ska du veta, jag saknar dig otroligt!



mini sock, big sock & lil' sock


Ni som vill veta mer om lil' socks liv i New York går in här P.R.O.N.T.O


sotolinkan.blogspot.com

From Sweden with Love



Big Sock

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar