tisdag 4 oktober 2011

Autumn on the island




Höst vankas i Sverige och nu börjar det bli färgsprakande ön är fylld av gula, gröna, röda och orangea löv överallt. vackert faktiskt och behagligt väder. Idag jobbar jag 7-19 ´men försov mig en kvart var helt däckad igår. Direkt efter jobbet så åkte jag till Sabbatsbergs sjukhus där min fru var, hon hade skurit sig i handen ett jätte sår som fick sys, stackars henne tyckte så synd om henne. lämnade kuckelimuck medusin och ett kort lite smärtlindring på Karlssons vis. Efter det gick jag ner till Kinan och köpte 30 bitar sushi till mig och Tiffysen mums, älskar sushi han börjar känna igen mig nu så han la ner 3 extra avocado gratis gullegubbe! Ikväll har jag inga planer bara vila och sova. Den 9:e kommer en kille som ska bo i vår lya i 10 dagar för att se om han vill hyra ytterligare 42 dagar hoppas hoppas då kommer vi ha det bra i Thai. Funderar helt på att strunta i att jobba och plugga Thai och träna Thaiboxning i 2 månader istället, hej beach 2012.
Nej nu lider detta inlägg mot sitt slut och under dagen ser jag fram emot att läsa lil socks blogg du borde uppdatera mer lillan! Jag kanske skriver mer under dagen verkar va rätt lugnt idag.

from Sweden with love
big sock






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar